13 Kasım 2010 Cumartesi

MALDİVLER PASTASI



Bir önceki yazımda bahsettiğim Halide hanımın arkadaşının, erkek arkadaşı için istediği doğum günü pastası...
Bana gelen mailde aynen şöyle yazıyordu : pasta köşeleri yuvarlatılmış dıkdortgen formunda olcak. bir kenarında kumsal ve üstünde palmiyeler olcak. büyük bir kısmı deniz olcak ve denizin ortasında bir tane bungolow olcak bungolowdan iskele denize doğru pastanın ucuna kadar taşsın. iskelenin ucunda ayakları pastadan sarkan bir tane adam arkasında ayakta duran elınde pasta olan bir kız figürü olabilir mi?



Ben de elimden geldiğince bu istekleri yerine getirmeye çalıştım, aslında resmini çekmeyi pek beceremedim, pastanın aslı çok daha güzel, resimde çok karışık gözüküyor.

Doğum günü sahibine nice mutlu yıllar diliyorum...

Hiç yorum yok: