15 Mart 2009 Pazar

GECE BAHÇESİ (NIGHT GARDEN) PASTASI



Yeni bir pastayla karşınızdayım....







Bu pastanın siparişi gelene kadar Gece Bahçesi hakkında en ufak bir fikrim yoktu:) TRT Çocuk'ta yayınlandığını öğrendim ilk önce ve oturdum seyrettim:) Igglepiggle, Makka Pakka, Pontipines, Tombliboos, haahoo ve Upsy Daisy bu çizgi filmin karakterleriymiş, aslında Teletubbielere çok benziyorlar, ben de büyük zevk alarak bu pastayı tamamladım...









Aslında birkaç karakter daha yapmıştım ama pastaya sığdıramadım:) çok karışık olacaktı onları da pastaya yerleştirsem...










Bu yıl 2. yaşına girecek olan Güray için yapıldı bu pasta, Minik Güray'a mutluluklar dilerim....

2 yorum:

boncuk mutfakta dedi ki...

Bu çizgi filmi tv. de bende denk gelmiştim .Teletubbilere benziyor gerçekten.Sen de birebir benzetmişsin eline sağlık canım

pastaciyiz.biz dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım, sevgilerimle....