13 Kasım 2010 Cumartesi

DİŞ HEKİMİ PASTASI



Doktor pastasından sonra bir diş hekimi pastası gerekliydi:) Diş hekimi olmayı çok istemiştim ama maalesef puanım tutmadı ve mimar oldum:) O da gerçi pek işime yaramadı, gördüğünüz gibi pastacılık yapıyorum...
Neyse lafı fazla uzatmayayım, Halide hn benden kuzeninin doğum günü için aslında üzerinde sadece diş olan bir pasta istemişti, ben de üzerine isimlerini bilmediğim 2 tane diş hekimi aleti ekledim:)
Beğeni maili beni yine çok mutlu etti. Halide hanımla erkek arkadaşı için istediği asker pastası sayesinde tanıştım, daha sonra erkek arkadaşı askerden döndü, ailesiyle tanışmaya gitti, nişanlandı, evlendi, tüm aile yakınlarının doğum günlerinde ve özel günlerinde bana güvenip pasta siparişi verdi ben de tüm özel günlerine pastalarım ve kurabiyelerim ile eşlik etmekten büyük bir zevk duydum.

Halide hanımın kuzenine nice mutlu yıllar diliyor ve iş hayatında başarılar diliyorum...

Hiç yorum yok: