2 Nisan 2010 Cuma

VOLEYBOL PASTASI



Hayatta benim için çok önemli olan insanlardan biri için yaptım bu voleybol pastasını... Bu yıl takımı hem şampiyon oldu hem de kendisi yılın en değerli voleybolcusu seçildi. Bu kişi benim kardeşim. Aslında benim tek yumurta ikiz kardeşlerim var, ikisinin de doğum günü aynı gün normal olarak ama biri Amerika'da olduğu için bu pasta sadece birinin:) Bir zamanlar ben de profesyonel voleybolcuydum, ailecek uzun boylu olduğumuz için (ben 1.80, kardeşlerim 1.90 civarı) hepimiz voleybolcu olmuştuk, ben yıllar önce iş hayatıyla beraber yürütemediğim için bıraktım, kardeşlerimin biri ne mutlu ona ki hala devam ettiriyor, diğeri de zaten Amerika'ya yerleşti.

Eşinin hazırladığı süpriz doğum günü partisine eşlik edecek bu pasta, aslında çok daha fazla figür olacaktı üzerinde ama yoğunluğumdan ancak bu kadarını yapabildim..

Canım benim iyi ki doğdun, iyi ki benim kardeşim oldun, ailenle nice nice mutlu ve başarılı yıllar dilerim...

13 yorum:

Şenay- Doğam dedi ki...

İkiz kardeşlerin fotografını ısterızzzz :) ısterız ısterız :))
Ellerıne saglık.. Emelcım.. emınım kı kardesın bayılacak bu pastaya :)

pastaciyiz.biz dedi ki...

Mum üfledikten sonra aradı çok duygulanmış:) Nazar değer sonra fotoğraflarını yayınlamam, eşim onlara Brad Pitt'in Türkiye versiyonu diyor:)

Şenay- Doğam dedi ki...

:)))) bak yaa...
Daha da çok merak ederız bız sımdı :)))

safiye dedi ki...

ewtt ewttt hatta benimle evli olan daha bi yakisikli bende kendisine josh holloway diyorum (lost karakteri )

pastaciyiz.biz dedi ki...

ya ben de birisine benzetiyordum bulamıyordum:) aynı josh (bu arada ben kendisine hastayımdır:)

safiye dedi ki...

hele bennn hele bennn hatta fatihh bileee ailecekk :)))

pastaciyiz.biz dedi ki...

:))))))

fatih dedi ki...

Benim vefakar, cefakar ablam, yazdıklarından çok duygulandım.
Teşekkür ederim hepsi için.
Ben de senin bu kadar başarılı olmanla gurur duyuyorum.
Josh.

pastaciyiz.biz dedi ki...

Ne demek canim kardesim ben asil duygulandim simdi:)

Şenay- Doğam dedi ki...

:) Maşallah .. Emel görüyorsun değil mi.. ayağım yorum konusun da da uğurlu geldi :)))

Bu arada sevgili safiye ..allah mutluluğunuzu daim etsin...Emelcim..gercekten çok özel bir insan..bunu biliyordum..
Ama çok özel bir abla olduğunu da gördüm..

Allah ayırmasın sizleri.. :)

pastaciyiz.biz dedi ki...

Senaycim canim benim ya ne guzel yazmissin, tuylerim diken diken oldu

Şenay- Doğam dedi ki...

Valla ıcımden ne gelıyorsa yazıyorum ben senın blogunda :) evım gıbı rahatım :)

pastaciyiz.biz dedi ki...

oyle hissetmen ne güzel, ben de senin bloğunu ziyaret ediyorum, yorum yazmıyorum diye bakmıyorum zannetme:)