1 Nisan 2010 Perşembe

DALGIÇ PASTASI



Blog dünyasından kazandığım sımsıcacık bir dost..... Şekerkokusu bloğunun sahibi, dünyalar tatlısı Doğa'nın annesi, tatlı dilli, çok güzel bir insan olan sevgili Şenay'ın eşi Murat bey için yaptım bu dalgıç pastasını...
Şenay bana 3 tane model gönderdi ve o pastalardaki istediği figürler bir pasta üzerinde toplandı... Pastayı teslim etmeye gittiğimde bir kez daha mahcup oldum, yine Doğa'nın bana hediyesi vardı ve benim birşey alacak vaktim ne yazık ki olmamıştı..
Murat bey'e nice mutlu yıllar diliyorum ve Doğa'ya tekrar çok geçmiş olsun diyorum, sevgiyle kalın...

4 yorum:

Şenay- Doğam dedi ki...

Emelcim :) ellerine emeklerine saglık zarıf guleryuzlu arkadasım..

Murat'a hemen fotografını gonderdım pastasının...çoook sevdı... lezzetını merak edıyor ;)
Yarın sonucu yazarım...

Her sey ıcın tesekkur ederım Arkadasım.. hakkını helal et :)

pastaciyiz.biz dedi ki...

Aşkolsun arkadaşım bir hakkım yok ki helal edeyim ama yine de helal olsun:) Umarım tadını da beğenirsiniz, senin sevdiğin gibi gerçi frambuazlı, muzlu değil:)

Şenay- Doğam dedi ki...

:) Ellerine sağlık Emelcim.. görünüşü kadar lezzeti de harikaydı :)
Evet benım sevdıgım gıbı.. hatta içi dışı her yeri frambuazlı olsaydı keşke :)))

pastaciyiz.biz dedi ki...

Senin pastanı artık bol frambuazlı yaparım canım:)