27 Eylül 2010 Pazartesi

SON DÖNEMLERDE YAPTIĞIM ŞEKER HAMURLU BUTİK PASTALAR - 3



Son dönemlerde bloğumu çok ihmal ettiğimin farkındayım, bir sürü pasta resmi birikti, içinden çıkamadığım için hepsini birden yayınlamayı uygun buldum, umarım bundan sonra daha sık güncellemeye vaktim olur.
Yukarıdaki pasta bu yıl 6. yaş gününü kutlayan minik Bora için yaptığım Dinozor pastası.... Bora da çoğu çocuk gibi dinozorlara hayran olunca pastası da kendiliğinden şekillendi....



Bu pasta ise Zeynep hanımın erkek arkadaşına doğum gününde yapmamı istediği "Seni Seviyorum Pastası"....




Minik Defne için yaptığım Süngerbob ve arkadaşları pastası....



Sevgili Dora tam bir Korsan tutkunu, daha önce de kendisi için bir Korsan pastası yapmıştım. Bu sefer benden Korsan Gemisi Pastası istedi, ben de seve seve yaptım....









Bu pasta bu yıl 1. yaş günlerini kutlayan minik ikizler Ada ve Deniz için yapıldı. "Ada ve Deniz Pastası".....




Beşiktaşlı Kaan için yaptığım Basketbol pastası....



Nazlı için yaptığım "High School Musical Pastası".....




Alihan bilgisayarda Zuma oyununu oynamayı çok sevdiği için annesi benden Hızlı Zuma oyununun 2. level'ının görünümünde bir "Zuma oyun pastası" istedi. Ben de kendisine seve seve yaptım...




Eda hanımın erkek arkadaşı için yaptığım Fotoğraf Makinası (Nikon) ve Tavşan pastası... Erkek arkadaşının lakabı tavşan olunca ve fotoğraf makinalarına ilgisi olunca ortaya böyle bir pasta çıktı:)


Tüm doğum günü sahiplerinin doğum günlerini buradan tekrar kutluyor, nice mutlu yıllar diliyorum....

Hiç yorum yok: