28 Mart 2010 Pazar

SÜNNET KURABİYELERİ



Geçtiğimiz hafta ufak bir ameliyat ve aynı zamanda sünnet olan yeğenim Demir'im için yaptım bu sünnet mevlüdü kurabiyelerini....



Kurabiyeleri 3 model olarak hazırladım ama en çok sünnet çocuğu şeklindeki kurabiye beğenildi, en az da onu yapmıştım:)




Bu hafta da çok yoğun olduğum için iki arada yapıldı bu kurabiyeler, süslemesine çok fazla zaman ayıramadım..




Bu kurabiyeleri sevgili Didem'in sayfasında görmüş ve çok beğenmiştim, kendisinden izin alarak ufak değişikliklerle bu sünnet kepi şeklindeki kurabiyeleri yaptım..



Minik Demir'imin umarım düğün kurabiyelerini de yapmak kısmet olur....

2 yorum:

Şenay- Doğam dedi ki...

Öncelikle Demire gecmıs olsun dıleklerımı ıletıyor... yanaklarından öpüyorum..

Ve bunlar yine.. harika görünüyor Emelcim..ellerine sağlık..

pastaciyiz.biz dedi ki...

Tekrar çok teşekkür ederim Şenaycım :))