1 Kasım 2009 Pazar

HELLO KITTY PASTA VE KURABİYELERİ



Geçen yıl Defne için bu pastayı yapmıştım, bu sene yuvada kutlanan doğum günü için yukarıda görümüş olduğunuz Hello Kitty pastayı yaptım, daha önce yaptığım bir modelden beğenerek istedikleri için sadece renklerinde biraz değişiklik yaptım. Yuvada arkadaşlarına hediye etmek için Defne'nin annesi Dilek hanım ayrıca benden kurabiye de istedi.



Hello Kitty kurabiyeleri....








Uğur Böceği kurabiyeleri.....




Kelebek kurabiyeleri.....



Elbise şekilli kurabiyeler....



Veeee Tweety kurabiyeler.... Ben tweety'lere bayıldım:)







Yukarıda da kurabiyeler toplu halde gözüküyorlar...
Bir sonraki postta Defne'nin evde kutlanan doğum günü için yaptığım pastayı yayınlayacağım, minik Defne'ye nice mutlu doğum günleri diliyorum....

Hiç yorum yok: