27 Nisan 2009 Pazartesi

KORSAN PASTA VE 1 YAŞ AYICIKLI PASTA




Herkese yeni pastalarla yeni bir haftaya merhaba,






Bu pastayı 23 yıldır görmediğim ortaokuldan arkadaşım sevgili Ayça'nın 8 yaşındaki oğlu Yağız Kağan için yaptım.....







Ayça ve ben ortaokulu Ankara'da okuduk, ikimizde aynı takımda voleybol oynuyorduk, sonra biz ortaokul bitince İstanbul'a taşındık ve tabii ki aramızdaki iletişim koptu taaki facebook'ta birbirimizi bulana dek:) Gerçekten şu facebook bazen çok işe yarıyor, o kadar çok arkadaşıma beni tekrar kavuşturdu ki..... Ayça da evlenince İstanbul'a taşınmış şu anda burada oturuyor. Ben de yıllar sonra arkadaşımın çocuklarına pasta yaptım. Çok yapmak istediğim bir pastaydı, Yağız Kağan da böyle bir pasta isteyince seve seve yaptım.



Bu pasta da Yağız Kağan'ın 1 yaşındaki kardeşi Çağan'ın 1 yaş doğum günü pastası. Yağız Kağan 26 Nisan, Çağan da 23 Nisan'da doğunca anneleri ikisinin doğum gününü ortak kutlamaya karar vermiş. Yağız Kağan ve Çağan'ın doğum günlerini buradan tekrar kutluyor ve nice nice mutlu yıllar diliyorum..

Hiç yorum yok: