1 Şubat 2009 Pazar

YÜZÜCÜ (YÜZME HAVUZU) PASTASI



Yeni bir pastayla herkese merhaba diyorum.....



Bu pasta bu yıl 10. yaş gününü kutlayacak olan sevgili Ahmet için hazırlandı. Geçen hafta Ahmet'in babası için bu pastayı yapmıştım, pasta o kadar beğenilmiş ki tekrar sipariş aldığım için çok mutlu oldum.




Beste hanım tekrar aradığında Ahmet'in yüzücü olduğunu, yüzme havuzu şeklinde pasta istediğini söylerken içerden Ahmet'in sesi geliyordu:) 6 numaralı kulvarda yüzdüğünü, skorboard'da da 32 sn yazmasını istedi. Ben de tüm istediklerini yerine getirdim. Aldığım bilgilere göre bu pasta da çok beğenilmiş...




Şimdiden birçok madalyası bulunan Ahmet'in geleceğin yüzme şampiyonu olacağından eminim. Kendisine başarılı ve bol madalyalı yıllar dilerim....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Havuz efekti çok güzel olmuş. Ben de havuzlu bir pasta siparişi aldım bu yüzden inceledim ellerinize sağlık yiyenlere afiyet olsun...
http://cicekinmutfagi.blogspot.com.tr/